Te és a világ

Hasznos és gyakorlatias utazási tippek, ötletek

Ínyencek, figyelem!

2018. március 27. 10:44 - Petőcz Anita

Hunguest Hotel Freya következik.

Világéletemben szerettem jókat enni. Korábban édesanyám, most pedig feleségem főztjét érzem a legtökéletesebbnek. Most, hogy szállodákba látogatok rengeteg új ízzel és fogással találkozom. Szeretem a vidéki ízeket és az ínyencségeket egyaránt.  Szerencsés vagyok, hogy jó géneket örököltem szüleimtől, így akármennyit ehetek, nem hízom el. Azért persze odafigyelek, hogy mit, és persze mikor eszek. Legutóbbi zalakarosi látogatásom alkalmával magával ragadott a gasztronómia. Libamáj kollekció, lazac hollandi mártással, túrótorta, málna Charlotte, végül mandulás latte. Jól hangzik, igaz?

És persze nem csak jól hangzott, hanem fenséges is volt, mert, hogy én ezt végig kóstoltam a Hunguest Hotel Freya vendégeként.

img_3546.jpg

A kiadós étkezések után dőljünk hátra a „Zalakarosszékben”, és élvezzük!

Egymás után jöttek a pozitív élmények, mert, hogy itt aztán minden van.

Fogadtatás, szoba, bekészítés, tisztaság, étterem mind-mind ötös, de a koronát a pihenésemre a fürdő tette fel, ahová egy szál fürdőköpenybe bújva egy fűtött alagúton tudtam átsétálni.

img_3604.jpg

img_3575.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 Nagyon örültem, hogy nem rontja el az időjárás az ember kedvét, mert bármely évszakban érkezel, ki sem kell menned a levegőre és már csobbanhatsz is a medencékben.

Azt mondják, Karos megér egy misét, én pedig azért jöttem, hogy ezt bebizonyítsák. Gyerekbirodalom, élménymedence, gyógymedence, szaunák, gőzfürdő és akkor még nem említettem a varázs kezű masszőröket. Ki ne hagyjátok a gyógyító érintések masszázst, ha erre jártok!

Masszázs után jól esett a kádfürdő nyugalmában relaxálni, ahol el is szenderültem.

img_3578.jpg

                 img_3593.jpg

 

 

 

 

 

 

Kellemes meleg uralkodott az egész fürdőben, bármerre jártam, egy pillanatig sem reszkedtem, pedig fázós fajta vagyok.

Most „előretolt ékként” felfedezni jöttem Karosra, letesztelni a családom számára, mert nyáron velük szeretnék visszatérni. Patrik imádná a Vizipók-csodapók Gyerekbirodalmat, nekem pedig nagy kihívás az Adrenalin csúszdapark.

Freya a szerelem, az érzékiség, a kedvesség, a báj Istennője.  Vajon mit jósol és üzen számodra? Látogass el hozzá és tedd próbára!

 PISTI

 

komment
süti beállítások módosítása