Te és a világ

Hasznos és gyakorlatias utazási tippek, ötletek

Így vezesse le egy nap alatt a mindennapi stresszt.

2018. május 09. 08:00 - Petőcz Anita

Szebeni István megmutatta, hogyan kerülhetünk a leghamarabb zen állapotba.

Szinte nincs is olyan magyar, aki ne szeretné a Balatont és környékét. A számunkra kedves táj, megfelelő környezet már önmagában elég ahhoz, hogy a mindennapi stresszt levezessük, ellazuljunk, azonban ha ehhez még a megfelelő programokat is megtaláljuk, biztos a siker. Szebeni István Balatonalmádiban járt és megmutatta, hogyan kapcsolódhatunk ki és töltődhetünk fel akár egyetlen nap alatt.

img_4139.jpg

Balatonalmádi négycsillagos csúcsszállodájában járt Szebeni István. A műsorvezető magyar wellness szállodákat tesztel, élményeiről pedig videóban számol be. Ez alkalommal a teljes kikapcsolódásé, ellazulásé volt a főszerep.

A szállodában található fito wellness központban lehetőség nyílik többféle programra, mely jó hatással van az egészségünkre, tartalmaz aktív és passzív kikapcsolódást is.

„Ahogy megérkeztem és lepakoltam, azonnal a fito wellness központba invitáltak. Pár perc múlva azt vettem észre, hogy jógázom. Még sosem csináltam. A közel két méteremmel elég vicces látvány voltam.” – mondta Szebeni István.

img_4112.jpg

A jógát egy vízi torna követte, ami már egy jóval aktívabb mozgásforma és nem is olyan könnyű, mint amilyennek elsőre tűnhet.

„Imádom az aktív pihenést. A medencében kiderült, hogy a zenére mozogjunk együtt koreográfia órán nem vettem részt annak idején, de nagyon élveztem, sokat nevettünk a bénázásaimon.” – mondta a műsorvezető.

img_4165.jpg

Ha már kipipáltuk a jógát és a vízben egy kicsit tornáztunk is, jöhetnek az élvezetek. Különböző relaxációs masszázsokon, kádfürdőn vett részt a műsorvezető, és természetesen ezúttal sem maradhatott el valami egészen különleges. Ez pedig a hangtál masszázs.

„Speciális réztálakat tesznek  testünk legfontosabb részeire, és ezeket rezegtetik meg. Hallatlanul különleges, nyugtató, már-már nem e földi. Fantasztikus.” – fogalmazta meg Szebeni István a hangtál masszázson szerzett élményeit.

img_1504.jpg

Hogy mi minden történt még Szebeni Istvánnal, az kiderül az alábbi videóból.

Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása